Oljarna Rafael
Erjavčeva ulica 1, Domžale

Telefon
041 604 494

E-pošta
oljarna.rafael@gmail.com

Prijava na e-novice

6 načinov kako razstrupiti telo?



Razstrupljanja našega telesa se lahko lotimo na več načinov. Nekateri se ga lotijo s pravilno izbiro hrane, ki omogoča prebujanje in čiščenje naših organov. Lahko se pa odločimo za popolnoma naravno obliko očiščevanja telesa - s postom. Post je namenjen odstranjevanju toksinov iz telesa in zavedanju prehranjevalnih navad. Telo se z razstrupljanjem očisti strupov in balastov, ter z tem olajša delovanje organov. Človeško telo ima sposoben mehanizem čiščenja, a ponavadi zaradi prevelike vsebnosti strupov, katere vnašamo v telo skozi zrak,kožo in slabšim načinom prehranjevanja, to ni mogoče v popolni meri. Nekateri se razstrupljanja bojijo, za druge je to spet pomemben ritual.


RAZSTRUPLANJE JE POMEMBEN PROCES NAŠEGA TELESA


S čiščenjem telesa boste svojemu telesu pospešili delovanje, povečali metabolizem ter izboljšali energijo in počutje. Telo razstrupljanje potrebuje za nevtralizacijo in odtekanje strupov. Proces razbremenitve omogoča pomladitev sistemov, še posebno, če smo bili močno izpostavljeni sladki in mastni hrani, alkoholu… Jetra so laboratorij, ki številne strupene snovi spremeni v neškodljive. Naš drugi največji organ proizvede dnevno več kot liter žolča, ki skrbi za razgrajevanje maščob v črevesnem delu.

 

                 

 

NARAVNO ČIŠČENJE ČREVESJA


Pravijo, da se zdravje začne v črevesju, zato je njegovo očiščevanje bakterij še kako pomembno. V debelem črevesu, ki se ni sposobno popolnoma očistiti, se nabira nesnaga, ki onemogoča normalno delovanje našega telesa. Nalaganje strupov na steno črevesja, omogoča da se toksini absorbirajo v krvni obtok. Hrana naj bi se pravilno razgradila v črevesju v 24 urah od zaužitja. V sodobni poplavi  JUNK FOODA  in slabega prehranjevanja pa se lahko podaljša tudi do 70 ur. 70% imunskega sistema se nahaja v našem črevesju in posledično je od tega tudi v veliki meri odvisno naše zdravje. Zaprtje je dostikrat razlog slabe prehrane, zato zanjo poskrbite z zadostno količino polnovredne hrane, bogate z vlakninam. 

 

EFSA JE OBJAVILA EVROPSKA PRIPOROČILA GLEDE VNOSA VLAKNIN.  Dnevni vnos 25 g vlaknin zadošča za normalno delovanje črevesja pri odraslih. Večji vnos vlaknin je povezan z dodatnimi ugodnimi vplivi na zdravje.

 

JETRA SO NAJPOMEMBNEJŠI ORGAN ZA PRESNOVO


Jetra so najpomembnejši organ za presnovo hrane( sladke in mastne), alkoholnih pijač, sokov in zdravil. Vse kar naše telo zaužije, gre skozi jetra.  Poleg hrane in pijače jetra obremenjujejo še  onesnažen zrak, stresno življenje, virusi in cigaretni dim. Pri nezdravem načinu prehranjevanja, imajo jetra težje delo razstrupljanja. Življenjsko pomemben organ je zamaščen takrat, ko jetrna maščoba presega 5 % jeter, kar pa je vse pogosteje pri današnjem hitrem načinu življenja.

 

Pegasti badelj je poznan po zdravilni učinkovini silimarin, ki ima ključno vlogo pri blagodejnih učinkih na jetra. Semena pegastega badlja podpirajo zdravje jeter, prispevajo k zaščiti jeter in njihovem razstrupljevalnem potencialu ,pomagajo pri ohranjanju delovanja jeter in ob tem spodbujajo prebavo in čiščenje telesa.

 

ČLOVEŠKO TELO IN VODA

 

Voda ima v telesu podobno funkcijo kakor morje na našem planetu. Odnaša nesnago, ki se oblikuje v telesu, prenaša informacije po telesu in vzdržuje stalno temperaturo. Voda je osnova vsake celice in predstavlja več kot 70% telesne teže. Odrasel človek, bi optimalno moral popiti nekje od 2 do 3 litre vode na dan, kar znaša približno 35 gramov vode na kilogram. V primeru premalo zaužite vode lahko telesu porušimo ravnotežje kroženja vode v telesu.


Nekaj razlogov za kaj je dobro piti vodo :


- Voda dviguje raven energije in daje občutek sitosti
- Voda odstranjuje strupe iz našega telesa.
- Voda navlaži sklepe in tako posledično zmanjša bolečine v sklepih in morebitno pretirano obrabo.
-  Pitje zadostne količine vode pozitivno vpliva na kožo in njen sijaj.

-  Lajša glavobole, saj so ti v zadostni meri posledica dehidracije.
-  Uravnava metabolizem
-  Voda v kombinaciji z vlakninami pospešuje prebavo in preprečuje zaprtje.


Dnevno popijte od 8 do 10 kozarcev vode, vse to pomaga pri razstupljanju.

 

TELESNA AKTIVNOST

 

Za splošno dobro počutje je potrebno telovaditi, vsaj pol ure dnevno. Telesna aktivnost je poleg uravnotežene prehrane bistvena sestavina zdravega načina življenja. Med razstrupljevalnim obdobjem je priporočljivo obiskati savno, da se še dodatno sprostimo ter zmanjšamo notranjo napetost.

               

ZDRAVO PREHRANJEVANJE


Zdravo in redno prehranjevanje pomeni 3 do 5 obrokov na dan. Prvi obrok naj se obvezno začne z zajtrkom. Dobre prehranjevalne navade so ene izmed osnov zdravega telesa, kar jemo to smo. V večji meri je bolje posegati po rastlinskih živilih, s katerimi v telo vnašamo potrebne vitamine, minerale, vlaknine in  nenasičene maščobe, kakor po živalskih živilih. Naše telo naj se izogiba sladkorju, beli moki in živilih bogatih z njo.  Dobro je posegati po sadju in zelenjavi različnih barv, priporočljivo, da v večinoma nekuhani( presni )obliki . Med transportom in skladiščenjem se velikokrat izgubijo potrebne pozitivne vrednosti zelenjave in sadja, zato poskrbite, da jeste domačo oziroma lokalno pridelano hrano.

 

                           

 


OMEGA 3 NENASIČENE MAŠČOBNE KISLINE


Včasih je veljalo, da so vse maščobne kisline zdravju škodljive, ne glede na njihovo vrsto. V današnjih časih pa vemo, da temu ni tako. Nenasičene maščobne kisline( kot so npr. omega 3) naše telo ne proizvaja samo in jih moramo zato zaužiti s hrano. Zdrave maščobe poskrbijo za normalno delovanje holesterola v krvi.  Maščobe so pomemben del zdrave in uravnotežene prehrane. Dobre maščobe ne vsebujejo samo ribe, najdemo jih lahko tudi v hladno stiskanih oljih , plavih ribah( tuna, sardina, skuša…), lignjih, lososu, orehih, špinači...

 

Nasičene in trans-maščobe je evropska agencija za varno hrano (EFSA) povezala z neugodnimi vplivi na naše zdravje.  Za Polinenasičene maščobne kisline pa je ugotovila, da 250 mg dolgoverižne omege-3 zmanjšuje tveganja za bolezni srca.